אוחיון בשטח • הדיירים הראשונים של תמ"א 38 בארץ גרים עדיין בלי היתר

    ישראל אוחיון 4 Comment on אוחיון בשטח • הדיירים הראשונים של תמ"א 38 בארץ גרים עדיין בלי היתר
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רובכם ודאי מכירים את פרויקט תמ״א 38, (תכנית מתאר ארצית, מס׳ 38) שתפס תאוצה ברוב הערים. התכנית נותנת מענה לדיירים הוותיקים ע״י חיזוק יסודות המבנה מרעידות אדמה, וכן תוספת של ממ״ד, מרפסת, ומעלית, ובתמורה מקבל הקבלן לבנות 2 קומות חדשות בבניין.

    מכירים? רוצים גם אצלכם? אל תמהרו כל כך.

    דיירי בניין מספר 11 ברחוב יהודה המכבי באשדוד, היו הראשונים בארץ שזכו לשיפוץ המיוחל, אך הסבל של הדיירים החדשים מזה תשע שנים רק הולך וגדל. עד היום אין להם אישור איכלוס, – טופס 4, והם אינם יכולים להתגורר בדירתם ללא לקיחת חשמל ומים באופן פיראטי לחלוטין, לפעמים מהשכן למעלה, וכשמנתקים… אז מחדר המדרגות.

    תשע שנים של ביורוקרטיה וכשלים שהובילו למחדל אחד גדול, כשהאוזניים ברשות המקומית ובוועדה לתכנון ובנייה נאטמו, נשארו הדיירים חסרי אונים.

    תגובות

    את תגובתו של הקבלן המבצע לא ניתן היה להשיג.

    תגובת עיריית אשדוד: ראשית יודגש כי החוק קובע כי אין לאכלס דירות ללא טופס 4. כידוע, סיום הבניה ומתן טופס 4 הינם באחריות בעלי הזכויות במקרקעין, בעל ההיתר והיזם. על כל אחד מהנ"ל מוטלת האחריות לעמוד בדרישות החוק. על חריגות הבניה בבניין הנ"ל הוגש למחלקה המשפטית דו"ח עבירה בגין ביצוע בניה בסטייה מהיתר ואיכלוס ללא טופס 4.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      אני בהלם!!!
      אבל למה הם לא בדקו מי הקבלן. שכולם יזהרוווו

    2. 3

      שוב אם אותו בליץ של ראיונות מוזר שכזה לא חשוב מי שעושה פרויקט תמ"א 38 שיקח בחשבון את כל הסבל הכרוך בעינין בהתחלה מבטיחים לך הוספת חדרים ובסוף אתה נופל בפח!!!!!!

    3. 1

      חברים שימו לב. הנושא שעוררתם הוא חשוב לאין ערוך. כמי שחווה בימים אלה ממש את הסבל הנוראי הזה שנקרא תמ"א 38 אני יכול לומר בפירוש ובאופן חד משמעי: העבודה הזו במקום מגורי אדם היא בלתי אנושית, בלתי נסבלת והזויה לחלוטין. אין שעות ללא רעש מטורף לכלוך הזוי, והדבר הכי מטורף הוא שאין לו"ז ברור לזה. הקבלנים גיבורים גדולים להבטיח לפני ולהתחייב, אבל דיבורים לחוד ומעשים לחוד. הקבלן שמרוויח מיליוני שקלים על הדירות והפנטאוזים שהוא בונה לו למעלה, נכנס למריבות עם דיירים על סוג קרמיקה זול או על כוס קפה לפועלים. יידע הציבור ויישמר. עדיף כבר לחתום על פינוי בינוי מאשר לסבול את הטירוף ההזוי הזה.